Tytki Grubymi Nićmi szyte

Przygody płodnej Grubej Igły, która w poszukiwaniu swojego księcia z bajki skacze z materiału na materiał.
Ponieważ w szale namiętności nie zważa na konsekwencje, na świat wciąż przychodzą jej kolejne dzieci- TYTKI

Wszystkie TYTKI są na sprzedaż, oprócz tych, które już zostały kupione. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamówić podobną. Lub zupełnie inną. Swoją własną TYTKĘ Grubymi Nićmi szytą.





poniedziałek, 28 stycznia 2013

LAPTYTKA DEL TEATRO

Ten jeden raz nie będę się wypowiadała w imieniu Grubych Nici, Grubej Igły ani Grubego Filca, niech tam sobie śmiało poczynają i zapraszają do zabawy kogo chcą, bo efekt jest zawsze uroczy. Tym razem wypowiem się jako ja, czyli gorsza i bardziej leniwa połowa Grubych Nici. 
Ja Anna K., chciałabym niniejszym bardzo  serdecznie podziękować mojej koleżance Marcie Sz., czyli drugiej, lepszej i bardziej pracowitej połowie Grubych Nici, za sprawienie mi takiej oto niespodzianki: zaprojektowanie i uszycie mojej własnej laptytki. 

Nie ma lepszego prezentu niż indywidualny, zrobiony własnoręcznie z myślą o tym, co obdarowanej osobie sprawi wielką przyjemność. Gracias! Obiecuję częściej używać komputera w celu uzupełniania naszego bloga na bieżąco!













Brak komentarzy: